حضور مبلغین دینی در روستاهای ارشق ضروری و مهم است
صفحه اصلی عناوین مطالب اخبار ایران وجهان اخبار اردبیل اخباربخش ارشق سیاسی حوادث اجتماعی فرهنگی اقتصادی ورزشی
پیشخوان مطبوعات
مطبوعات استان

بزودی

محل لوگوی ما

رضی

تبلیغات

شمالغرب

ارشق نیوز

حدیث روز
حدیث موضوعی
نیازمندی ها

ارز

ماشین

خلافی

حقوق

جدیدترین مطالب
سوال از شما پاسخ از مسئولین

حجت الاسلام و المسلمین طالبی امام جمعه ارشق در جلسه ای که با حجت الاسلام والمسلمین ستوده مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان اردبیل برگزار شد از نبود روحانیون و مبلغین دینی کافی در بخش ارشق گلایه کردند و افزودند به علت قرارگیری بخش ارشق  در نوار مرزی و برنامه تهاجم فرهنگی پیاده شده توسط دشمنان اسلام حضور روحانیون و مبلغین دینی در روستاهای ارشق بخصو ص روستاهای مرزی امری لازم و مهم است.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی اردبیل نیز در این جلسه از فعالیت های فرهنگی انجام گرفته توسط نهاد امامت جمعه در سطح منطقه ارشق و شهر رضی قدردانی کردند و گفتند اجرای برنامه های فرهنگی و مذهبی باعث جلوگیری از سوق یافتن جوانان به سمت هویت و فرهنگ غربی می شود. ایشان با ارائه راهکارهایی قول مساعد برای حضور روحانیون و مبلغین در سطح منطقه ارشق را دادند.

پس از پایان این جلسه حجت الاسلام و المسلمین ستوده به همراه امام جمعه ارشق از پروژه در حال ساخت دفتر نهاد امامت جمعه بخش ارشق بازدید کردند و از نزدیک در جریان کارهای انجام یافته قرار گرفتند. مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی اردبیل از تلاش های امامت جمعه ارشق برای احداث این ساختمان قدردانی کردند و اظهار داشتند با اتمام این پروژه و گسترش فضاهای داخل ساختمان زمینه ایجاد واحد های فرهنگی و مذهبی مختلف آماده می شود و مطمئنا نتایج مثبت و درخشان این کار را در آینده ای نزدیک شاهد خواهیم بود.

jalase940723-2


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


:
[ پنج شنبه 26 مهر 1394برچسب:, ] [ 19:42 ] [ رضی نیوز ]